Últimos Artículos

GALILEO GALILEI AT ORT

Theatre is one of the higher cultural activities that mark us as creative, imaginative and truly human. Watching it engages the students on many different levels, visual, auditory, intellectual, mental and emotional. It presents various elements that are enjoyable for all students, regardless of the age group.

Modificado: 6/08/2019

VAMPIRES !!! A GREAT PLAY BY FABIANA PARANO

7th grade students watched this fantastic play and at the end they danced and rehearsed the actor's choreography. We had a great time and enjoyed a lot while learning

Modificado: 6/05/2019

enjoy our DRAMA CLUB!!!

PERFORMANCE - SINGING - CHOREOGRAPHY - DANCING - EVERYTHING IN THIS AWESOME DRAMA CLUB! COME AND JOIN US ! FRIDAYS 14.40 / 16 - TEACHER BRENDA ERTEL

Modificado: 3/05/2019

SAVE THE DATE!!

Los alumnos del taller de teatro en inglés dieron su muestra de fin de año. Durante la obra, demostraron todo lo que trabajaron con la prof Brenda Ertel, cantaron, actuaron y sobre todo disfrutaron del cierre de este magnífico taller

Modificado: 26/11/2018

SCRAPBOOKS - Task Based Activity

El día viernes 2 de noviembre los alumnos de 3er año de nivel Pre Cae a cargo de la profesora Alejandra Rotman, realizaron la muestra de un proyecto final que consistió en la elaboración de una historia tomando como disparador un cuento de Roald Dahl que discutieron en clase. “The Great Automatic Grammatizator”.

Modificado: 6/11/2018